Fri fragt over 499 kr 100% dansk webshop 30 dages fuld returret Fuld tilfredshed eller penge retur Kundeservice: Kontakt os her

FAQ

Kære kunde.

Vi er utrolig glade for din henvendelse. På denne side kan du finde de oftest stillede spørgsmål vi får fra vores kunder. Vi håber det kan give dig svar på dit spørgsmål, ellers står vi til rådighed pr mail og telefon for at hjælpe dig på bedst mulige vis.

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling af varer

Hvad betyder det når jeg forudbestiller en vare?
Når du forudbestiller en vare, betyder det at varen ikke er ankommet til vores leverandører endnu. Derfor kan man med en forudbestilling skrive sig op til varen, således at man er sikker på at få den, når den kommer hjem til leverandøren. Flere af vores varer er meget populære, så derfor kan det være en god idé at forudbestille, hvis man vil være helt sikker på at få den.
Hvordan opnår jeg fri fragt på min bestilling?
Du opnår fri fragt på din bestilling på køb over kr. 499-, Det betyder at alle varer der er købt med et beløb over 499 kr bliver leveret fragtfrit. Dog vil vi gøre opmærksom på, at levering af større varer som sofaer, vitrineskabe osv. stadig bliver leveret til ”fortovskant” og ønsker man opbæring koster det en merpris.

Showroom

Kan jeg se jeres varer i virkeligheden?
Vi har udvalgte produkter til udstilling i vores showroom, som du er meget velkommen til at besøge. Udvalget i showroomet er begrænset ift. vores sortiment på webshoppen, så kontakt os gerne, for at være sikker på at vi netop har dit produkt at vise frem.
Hvornår kan jeg besøge showroomet?
Besøg i showroomet aftales og foregår efter aftale. Dette skyldes at vi kan være i gang med at ekspedere ordre, være på leverandørbesøg eller eller på vej ud med ordre. Vi vil derfor sikre os, at vi kan give dig den bedst mulige service og vejledning, derfor er besøg i by Hornsleth showroom efter aftale. Dette kan gøres på telefon 3842 4466 eller ved mail info@byhornsleth.dk så er vi klar til at tage varmt imod dig
Hvor ligger by Hornsleth showroom?
Showroom er beliggende på Gammel Køgelandevej 135, Kælderen – 2500 Valby. Showroomet er kun åbent efter aftale og vi holder lukket i weekenden. Vi glæder os til at byde dig velkommen
Hvor parkerer jeg, når jeg skal besøge jer?
Når du besøger os, er det lettest at parkere ved adressen. Ring til os på 3842 4466 ved ankomst, så guider vi dig frem til vores showroom.
Kan jeg afhente mine varer i showroomet?

Du kan desværre ikke hente dine varer i vores showroom.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vi leverer indenfor 3-4 hverdage. Her tæller helligdage og weekenden ikke med.
Hvordan får jeg fragtet mine varer?
Alt efter hvilken vare du bestiller hos os, er der flere forskellige måder fragten foregår på.

Store leveringer som vitrineskabe, sofaer, borde og stole:
De store varer som vitrineskabe, borde, stole og større ting fragtes med DSV eller vores egne vognmænd, som vi er meget glade for. I nogle tilfælde fragter vi selv varer i hovedstadsområdet.

Små leveringer som lamper, puder, plaider og brugskunst:
Mindre varer som plaider, puder, lamper og brugskunst fragtes med GLS.

Uanset hvordan pakkerne fragtes sørger vi for den sikreste, bedste, samt hurtigste fragt som overhovedet muligt.

Hvad betyder ”Med levering til fortovskant”?
Med levering til ”fortovskant” menes at din ordre vil blive leveret, hvor det er mest hensigtsmæssigt. Det kan f.eks. være i carport eller til nærmeste hoveddør. Ved bestilling til ”fortovskant” til etageejendomme, vil det blive levering til den første hoveddør. Det vil sige at din ordre ikke vil blive båret op. Du vil blive kontaktet af vores kundeservice for nærmere aftale.
Kan jeg få båret min vare ind i huset, eller op i min lejlighed?
Bestiller du eksempelvis et vitrineskab og ønsker opbæring, kan dette sagtens lade sig gøre. Dog vil dette koste en merbetaling, da vores fragtmænd skal beregne mere tid og ressourcer på at få skabet ind i husstanden.
Hvor kan jeg hente min pakke hvis jeg bestiller med GLS?
Ved bestilling til GLS Pakkeshop sender vi til nærmeste GLS Shop fra din adresse.
Hvad betyder det når en vare bliver sendt med GLS Erhverv?
Ved bestilling til GLS Erhverv sender vi til din erhvervsadresse som oplyses ved bestilling under ”Alternativ leveringsadresse”
Hvordan ved jeg hvornår min vare ankommer?
Ved levering af pallegods (møbler o.l) vil du altid blive adviseret fra vores kundeservice vedr. leveringsdag. Desværre er det ikke muligt at få leveret på et bestemt tidspunkt. Dog vil du blive kontakte af vores chauffør 1 time før levering. DU behøver ikke at være hjemme for at modtage pallegods, da chaufføren sætter pallen, hvor det er mest hensigtsmæssigt efter advisering.

Betingelser

Hvor finder jeg betingelserne for handel med by Hornsleth?
Du finder vores betingelser her: byhornsleth.dk/betingelser

Reklamation

Hvad gør jeg hvis der er fejl/beskadigelse på den vare jeg har modtaget?
Hvis du skulle have været så uheldig at modtage en ordre du vil reklamere over, bedes du sende billeder, beskrivelse samt ordrenummer af reklamationen på vores mail: info@byhornsleth.dk
Hvad gør jeg hvis der er fejl/beskadigelse på den vare jeg har modtaget?
Hvis du skulle have været så uheldig at modtage en ordre du vil reklamere over, bedes du sende billeder, beskrivelse samt ordrenummer af reklamationen på vores mail: info@byhornsleth.dk
En evt. tilbagebetaling vil ske på det kreditkort som ordren er blevet betalt med.
Hvor kan jeg finde mere information og jeres betingelser?
Du kan finde en uddybning omkring reklamation og returnering under vores betingelser. byhornsleth.dk/betingelser

Returnering

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil returnere en vare?
Ønsker du at returnere en vare skal denne sendes til vores lager: by Hornsleth – c/o CS Logistics, Avedøreholmen 86 F, Port 2, 2650 Hvidovre.  Omkostninger til denne er for egen regning.

Vigtigt: returvarer sendt til pakkeshop vil ikke blive afhentet. Du skal derfor sørge for at sende den til vores lager.
Kan jeg selv aflevere varen i jeres showroom?
Det er desværre ikke muligt selv at aflevere varen i vores showroom, da vi ikke kan garantere, at der ikke er nogle på adressen. Der er således ingen vareindlevering for privatpersoner. Returvarer skal derfor sendes til vores lager.
Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?
På byhornsleth.dk har du 30 dages fortrydelsesret. Dog skal varen sendes tilbage i samme salgsbar emballage, samt samme stand som den er modtaget i. Du skal selv betale for fragten til by Hornsleth – c/o CS Logistics, Avedøreholmen 86 F, Port 2, 2650 Hvidovre.

Kurven er tom

😱 VI FLYTTER LAGER - KÆMPE FLYTTE UDSALG! 😱